آمادگی کامل تیم کنپارس برای ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک
08 آگوست 2016 - 5:10
بازدید 258
20

روز ۱۶ آگوست یعنی  روز موعود ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک نزدیک است. تیم کنپارس که مدتهاست در حال آماده سازی بستر فنی و نیز لجستیک ثبت پرونده های خود در این روز است آمادگی کامل دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت کنپارس این مجموعه علاوه بسترسازی فنی و به کارگیری تیم ورزیده خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز ۱۶ آگوست یعنی  روز موعود ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک نزدیک است. تیم کنپارس که مدتهاست در حال آماده سازی بستر فنی و نیز لجستیک ثبت پرونده های خود در این روز است آمادگی کامل دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنپارس این مجموعه علاوه بسترسازی فنی و به کارگیری تیم ورزیده خود به عنوان طرح اضطراری زمینه استفاده از توان خود موکلین را هم فراهم کرده است. به این معنی که از ظرفیت مشارکت موکلین علاقمند به مشارکت در این روزند در صورتی که به هر دلیل سیستم با پیش بینی ها ی ما همراهی نکند استفاده خواهد شد.

دوستان عزیز برای اجرای بهتر ثبت پرونده ها در این روز نکات زیر را رعایت کنند:

۱- از ارسال پیامهای پیگیری و یا طرح سوالات به هر دلیل در کانال ارتباطی تعیین شده خودداری کنند تنها در چارچوب تعریف شده در کانال ایجاد شده عمل کنند

۲- توصیه می شود ویدیوی مربوط به ثبت پرونده را مشاهده کنند و اطمینان یابند همه اطلاعات ارایه شده در کانال را خوب فهمیده اند.

۳- از هر گونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به دفاتر ما جدا خودداری کنید. در روز ۱۶ آگوست هیچیک از دفاتر ما پاسخگوی هیچ تلفنی نخواهند بو.د.

۴- نتایج ثبت به متقاضیان اعلام می شود بنابراین از تماسهای پی در پی برای اطلاع از نتیجه خودداری کنید.

از همکاری شما متشکریم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar