آشنایی با دوره‌های ELT
08 اکتبر 2015 - 1:54
بازدید 350
4

محمدعلی شاکرمی مشکل برقراری ارتباط مناسب با کارفرما، همکاران و مشتریان از مهمترین عوامل بازدارنده برای مهاجرین تازه‌وارد به کانادا جهت دستیابی به شغل مورد نظرشان می‌باشد. عدم آشنایی کامل مهاجرین فاقد تجربه کار کانادایی به زبان انگلیسی و عدم اطلاع کافی آنها از فرهنگ حاکم بر محیط‌های کاری کانادایی ریسک بالایی را در خصوص […]

ارسال توسط :
پ
پ

محمدعلی شاکرمی

مشکل برقراری ارتباط مناسب با کارفرما، همکاران و مشتریان از مهمترین عوامل بازدارنده برای مهاجرین تازه‌وارد به کانادا جهت دستیابی به شغل مورد نظرشان می‌باشد. عدم آشنایی کامل مهاجرین فاقد تجربه کار کانادایی به زبان انگلیسی و عدم اطلاع کافی آنها از فرهنگ حاکم بر محیط‌های کاری کانادایی ریسک بالایی را در خصوص استخدام این دسته از جویندگان کار به کارفرمایان تحمیل می‌کند که این مسئله نیاز به فراگیری زبان آنهم در سطحی قابل قبول را دوچندان می‌نماید.

دوره‌های دوماهه و تمام‌وقت (Enhanced Language Training for Employment)ELT برای آن دسته از مهاجرین تازه‌واردی‌که آشنایی‌شان به زبان انگلیسی در هر چهار مهارت صحبت کردن، گوش کردن، نوشتن و درک مطلب بالاتر از سطح متوسط (حداقل نمره ۶ از بنچ‌مارک کانادا) می‌باشد، پیش‌بینی شده است و شرکت در آنها باعث ارتقاء سطح زبان انگلیسی فرد و آشنایی با فرهنگ کار کانادایی می‌گردد.  

ضمنا برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف نیز مهارت‌های شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را در زمینه‌هایی مثل رزومه‌نویسی و جستجوی شغل از طریق اینترنت، انجام مصاحبه‌های تلفنی و حضوری و همچنین شناخت قابلیت‌های فرد افزایش می‌دهد.

از مزایای مهم دیگر شرکت در دوره‌های ELT برخورداری از امکان دریافت مشاوره اختصاصی (One on One) جهت یافتن کار داوطلبانه می‌باشد که مدت فعالیت در این مشاغل معمولا ۶ تا ۸ هفته و در یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که فرد، علاقمند به کار کردن در آنها بوده و خود لیست آنها را در اختیار مشاور شغلی‌اش قرار داده است.

برای مطالعه متن کامل این نوشتار در وبسایت کاریابی کنپارس اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar