آزمون دریافت شهروندی کانادا آسان تر می شود
27 جولای 2017 - 0:45
بازدید 438
8

نسخه اولیه کتابچه آزمون دریافت شهروندی کانادا نشانی می دهد که دولت لیبرال قصد دارد کتابچه آزمون شهروندی را مورد بازنگری قرار دهد. راهنمای جدید کتابچه آزمون دریافت شهروندی، مسئولیت های شهروندی را به دو بخش تقسیم می کند: مسئولیت های اجباری: شامل پرداخت مالیات، تکمیل سرشماری، پیروی از قانون، احترام به نظر هیات داوران. […]

ارسال توسط :
پ
پ

نسخه اولیه کتابچه آزمون دریافت شهروندی کانادا نشانی می دهد که دولت لیبرال قصد دارد کتابچه آزمون شهروندی را مورد بازنگری قرار دهد.

راهنمای جدید کتابچه آزمون دریافت شهروندی، مسئولیت های شهروندی را به دو بخش تقسیم می کند:

  1. مسئولیت های اجباری: شامل پرداخت مالیات، تکمیل سرشماری، پیروی از قانون، احترام به نظر هیات داوران.
  2. مسئولیت های اختیاری: درک و فهم دو زبان فرانسه و انگلیسی، شرکت در فرآیند سیاسی دریافت شهروندی.

کتابچه راهنمای فعلی به نام «Discover Canada» در سال 2011 از سوی دولت محافظه کاران به رهبری هارپر، تنظیم شده است که تاکید بر ارزش ها و تاریخچه کانادا دارد. این کتابچه نسبت به نسخه قبلی آن، تاکید بیشتری بر تاریخچه نظامی و ارزش های فرهنگی کانادا دارد. 

پس از روی کار آمدن دولت جدید یعنی دولت لیبرال در سال 2015، وزیر مهاجرت کانادا، جان مکالم اعلام کرد که دولت قصد دارد که کتابچه راهنمای دریافت شهروندی را بار دیگر بازبینی کند. این بازبینی از همان زمان شروع شده است اما تاریخ دقیق و مشخصی برای چاپ نسخه جدید این کتابچه راهنما اعلام نشده است. 

نسخه جدید کتابچه دریافت شهروندی تاکید بسیاری بر تاریخچه و زندگی امروزه بومیان کانادا دارد. همچنین مسائل مربوط به حقوق شهروندی همجنس گرایان و  ترانس سکشوال ها در کتابچه جدید مطرح گردیده است.

 به علاوه، بخش جدیدی با عنوان «Quality of Life in Canada» به موضوعاتی همچون تحصیلات و سیستم بهداشت و درمان کانادا، جزئیات زندگی خانوادگی در کانادا، محیط پیرامون و اوقات فراغت در کانادا می پردازد.

از آنجایی که دولت لیبرال کانادا، قانون جدید شهروندی این کشور را  در تاریخ 19 ژوئن 2017 به تصویب رسانید و بر اساس این قانون جدید شرایط دریافت شهروندی آسان تر شد، بنابراین نسخه جدید کتابچه آزمون شهروندی نیز در همین راستا خواهد بود و  شرایط برای قبولی در این آزمون راحت تر خواهد شد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar