یک چهارم مردان مونترال درگیر فشارهای روانی هستند
22 نوامبر 2019 - 23:24
بازدید 270
8

یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک چهارم مردان مونترال از نوعی فشار روانی رنج می برند، اما تنها 29 درصد آنان می گویند که کمک های روانی لازم دارند. بر اساس این مطالعه، این وضعیت برای آقایان بین 25 تا 34 سال شدت بیشتری می یابد، به طوریکه 43 درصد از مردان در […]

ارسال توسط :
پ
پ
یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک چهارم مردان مونترال از نوعی فشار روانی رنج می برند، اما تنها 29 درصد آنان می گویند که کمک های روانی لازم دارند.

بر اساس این مطالعه، این وضعیت برای آقایان بین 25 تا 34 سال شدت بیشتری می یابد، به طوریکه 43 درصد از مردان در این گروه سنی از فشارهای روانی رنج می برند.

این مطالعه، بر اساس نظرسنجی از 1542 مرد مونترال در بهار سال گذشته و توسط SOM  برای کمیته منطقه ای سلامت مردان مونترال انجام شد.

به گفته دکتر جانی هول از گروه روان شناسی دانشگاه کبک و نویسنده این مطالعه، هدف از این تحقیق، شناسایی این بود که چه  چیزی مردان دچار فشارهای روانی را ترغیب می کند که به دنبال کمک باشند و این که ترجیح می دهند این کمک به چه صورتی باشد.

از نتایج مهم این مطالعه

  • در حالی که 82 درصد از مردان گزارش کردند که در یک سال گذشته به پزشک خانواده مراجعه داشته اند، اما تنها 17 درصد اظهار داشتند که به دنبال خدمات روانی بودند.
  • مردان اگر احساس کنند پریشانی آن ها ممکن است فرزندشان را تحت تأثیر قرار دهد یا اینکه افکار خودکشی را در سر داشته باشند، بیشتر کمک روانی را برای خود لازم می بینند.
  • 40 درصد از مردان گفتند که عامل اصلی ترغیب آن ها برای درخواست کمک های روانی زمانی است که احساس می کنند کمک های مشخصی را برای پریشانی خود دریافت می کنند.
  • 57 درصد آنان مراقبت های پزشکی رایگان یا مقرون به صرفه را عامل مهم برای درخواست کمک عنوان کردند.
  • 66درصد از مردان انگلیسی زبان گفتند که دریافت کمک های پزشکی و روانی به زبان مادری آن ها بسیار مهم است.

مانون لوزینیان از مسوولان آژانس بهداشت عمومی نظارت بر خدمات در منطقه مرکز و جنوب مونترال، اذعان داشت که نتایج این تحقیق سازمان های خدمات بهداشتی و اجتماعی مونترال را قادر می سازد تا اقدامات خود را با سلامت و رفاه مردان تطبیق دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar