کاهش مهلت ارسال درخواست در سیستم اکسپرس انتری
30 ژوئن 2021 - 14:11
بازدید 400
8

مهلت ارسال درخواست که با احتساب شرایط کووید19 به 90 روز افزایش یافته بود، اکنون به 60 روز بازگشته است   از روز 29 ژوئن 2021، متقاضیان اکسپرس انتری برای ارسال درخواست اقامت دائم، از تاریخ دریافت دعوتنامه خود 60 روز فرصت خواهند داشت. «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از ماه مارس 2020، […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهلت ارسال درخواست که با احتساب شرایط کووید19 به 90 روز افزایش یافته بود، اکنون به 60 روز بازگشته است

 

از روز 29 ژوئن 2021، متقاضیان اکسپرس انتری برای ارسال درخواست اقامت دائم، از تاریخ دریافت دعوتنامه خود 60 روز فرصت خواهند داشت.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از ماه مارس 2020، به متقاضیان اکسپرس انتری فرصت بیشتری برای ارسال درخواست داده بود. این افراد به دلیل شرایط کووید19، برای تهیه و ارسال مدارک موردنیاز مهاجرت خود، 90 روز از تاریخ دریافت دعوتنامه فرصت داشتند.

به گفته «IRCC»، بازگشت به بازه زمانی 60 روزه به کانادا امکان می‌دهد تا تعداد بیشتری از درخواست‌ها را پردازش کند.

متقاضیان اکسپرس انتری که قبل از 29 ژوئن 2021 برای درخواست دعوت شده بودند، کماکان 90 روز فرصت دارند تا برای اقامت دائم اقدام کنند. مهلت 60 روزه برای ارسال درخواست برای افرادی اعمال خواهد شد که در انتخاب‌های آتی اکسپرس انتری شرکت می‌کنند.

در سال 2018، پس از اینکه مشخص شد 57 درصد متقاضیان اکسپرس انتری ظرف دو ماه اقدام کرده بودند، مهلت ارسال درخواست از 90 روز به 60 روز کاهش یافت.

تعدادی از متقاضیان کماکان تحت تأثیر محدودیت‌های کووید19 قرار دارند. افرادی که هنوز برای مهاجرت کانادا اقدام نکرده اند، متقاضیانی که پرونده آنها در مرحله پردازش است، و دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) منقضی شده از جمله افرادی هستند که مشمول قوانین خاصی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar