چالش‌ها و تعارضات فرهنگی در محل کار
06 جولای 2015 - 23:50
بازدید 373
3

آرونا پاپ / برگردان نادیا غیوری سیاست‌های تنوع‌فرهنگی در کانادا به ما مهاجران اجازه می‌دهد تا مادامی که به کسی زیانی وارد نکرده باشیم یا قانونی از قوانین کانادا را زیر پا نگذاشته باشیم، به بزرگداشت شعائر قومی و مذهبی خود بپردازیم. البته مواردی هم هست که گاه در بین همسایگان یا همکاران، تعارض و […]

ارسال توسط :
پ
پ

آرونا پاپ / برگردان نادیا غیوری

سیاست‌های تنوع‌فرهنگی در کانادا به ما مهاجران اجازه می‌دهد تا مادامی که به کسی زیانی وارد نکرده باشیم یا قانونی از قوانین کانادا را زیر پا نگذاشته باشیم، به بزرگداشت شعائر قومی و مذهبی خود بپردازیم.

البته مواردی هم هست که گاه در بین همسایگان یا همکاران، تعارض و تزاحم فرهنگی به وجود می‌آید. این حالت از فقدان درک متقابل می‌تواند فشار بسیاری بر فرد وارد کند و گاه حتی سلامتی جسمی و روحی وی را به خطر بیندازد. اگر این اتفاقات در محل کار، که شما بخش عمده‌ای از روز خود را نیز در آن می‌گذرانید، بیفتند تاثیرات آنها هم می‌توانند شدیدتر باشند. 

اوایل دهه نود از من خواسته شد تا برای کارمندان یک شرکت خصوصی جلساتی در مورد آموزش‌های شایستگی فرهنگی برگزار کنم و آنجا بود که متوجه شدم بیشترین گلایه افراد از معضلی به نام  بی‌ادبی است. از یک سو کارمندان حس می‌کردند که سوپروایزرشان بی‌ادب است و از سوی دیگر سوپروایزر هم فکر می‌کرد که کارمندان به او بی‌احترامی می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل این مقاله در وبسایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar