می خواهم فرزندم برای ادامه تحصیل به کانادا بیاید، چه کار باید کرد؟
03 ژانویه 2019 - 21:27
بازدید 633
10

اگر قصد دارید که فرزند شما برای ادامه تحصیل به کانادا بیاید، کافی است درخواست خود را به نشانی زیر با عنوان “فرزند دانش آموز” ایمیل نمایید. کارشناسان بخش ویزای تحصیلی شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس، به شما مشاوره رایگان خواهند داد و از اولین گام با شما همراه خواهند بود.  اگر فرزند شما زیر 18 […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر قصد دارید که فرزند شما برای ادامه تحصیل به کانادا بیاید، کافی است درخواست خود را به نشانی زیر با عنوان “فرزند دانش آموز” ایمیل نمایید. کارشناسان بخش ویزای تحصیلی شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس، به شما مشاوره رایگان خواهند داد و از اولین گام با شما همراه خواهند بود. 

اگر فرزند شما زیر 18 سال سن دارد، درخواست خود را به آدرس ایمیل:

[email protected]

ارسال نمایید.  

اگر فرزند شما بالای 18 سال سن دارد، درخواست خود را به آدرس ایمیل:

[email protected]

ارسال نمایید. 

برای اطلاع از زمان بندی ثبت نام مدارس اینجا را بخوانید. 

بر اساس بند 2 ماده 30 قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان کانادا (Immigration and Refugee Protection Act) همه افراد زیر 18 سال حق تحصیل در کانادا را دارند. تحصیل در کانادا برای دانش آموزان بین المللی مقاطع ابتدایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی میسر است (در استان کبک تحصیل در مقطع ابتدایی و متوسطه 11 سال است و دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه باید 2 سال پیش دانشگاهی بگذرانند اما در سایر استان ها مقطع ابتدایی و متوسطه 12 سال است و پس از آن دانش آموزان می توانند مستقیماً وارد دانشگاه شوند) و داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسه برای این مقاطع الزامی نیست و از همه مهم تر اینکه پدر، مادر، پدربزرگ یا مادربزرگ می توانند دانش آموزان را در هنگام تحصیل همراهی کنند. 

توجه داشته باشید که تنها در شرایطی اجازه تحصیل رایگان و بدون ویزا به فرزندان داده می شود که والدین با ویزای موقتی یعنی ویزای دانشجویی یا ویزای کار در کانادا حضور داشته باشند، این بدین معنی است که فرزند کسی که با ویزای توریستی وارد کانادا شده است، نمی تواند در این کشور تحصیل کند. (Find out if your child needs Study Permit)

اطلاعات بیشتر از شرایط دریافت ویزای تحصیلی برای دانش آموزان، شهریه مدارس دولتی و غیر دولتی و مراحل دریافت ویزای تحصیلی را اینجا بخوانید. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar