صدور 211 دعوت‌نامه برای متقاضیان انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد
21 اکتبر 2020 - 11:21
بازدید 510
8

جزیره پرنس ادوارد به تازگی جزئیات آخرین انتخاب برگزار شده در تاریخ 15 اکتبر را منتشر کرد. برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) در مجموع 211 دعوت نامه صادر کرده است. تعداد 184 دعوت نامه به متقاضیان دسته های «اکسپرس انتری» و «تاثیر کار» (Labour Impact) اختصاص داده شد. متقاضیان دسته «تاثیر کسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

جزیره پرنس ادوارد به تازگی جزئیات آخرین انتخاب برگزار شده در تاریخ 15 اکتبر را منتشر کرد.

برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) در مجموع 211 دعوت نامه صادر کرده است. تعداد 184 دعوت نامه به متقاضیان دسته های «اکسپرس انتری» و «تاثیر کار» (Labour Impact) اختصاص داده شد. متقاضیان دسته «تاثیر کسب و کار» (Business Impact) که حداقل امتیاز 184 را کسب کرده بودند، 27 دعوت نامه باقی مانده را دریافت کردند.

برنامه های انتخاب استانی (PNP) به استان ها و قلمروهای کانادا اجازه می دهد تا بر اساس نیازهای بازار کار خود، متقاضیان مهاجرت را انتخاب کنند. بعضی از این برنامه ها همگام با سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال فعالیت می کنند.

 

دسته اکسپرس انتری

دسته اکسپرس انتری PEI PNP از نوع ارتقا یافته است؛ بدین معنا که در چارچوب سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال فعالیت می کند.

اکسپرس انتری، سیستم مدیریت تقاضای مهاجرت کانادا برای سه دسته مهاجرت اقتصادی است: «برنامه نیروی متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی ماهر فدرال» (FSTP) و «دسته تجربه کانادایی» (CEC).

متقاضیان واجد شرایط، در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیازی بر اساس سن، تجربه کاری، تحصیلات، و مهارت های زبانی در دو زبان انگلیسی و فرانسوی دریافت می کنند.

متقاضیان اکسپرس انتری در صورت دریافت انتخاب استانی، 600 امتیاز فوق العاده به مجموع امتیاز CRS آنها افزوده می شود. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان در انتخاب اکسپرس انتری آتی، دعوت نامه برای تقاضای (ITA) اقامت دائم را به صورت تضمینی دریافت می کنند.

متقاضیان اکسپرس انتری جهت مشمول شدن در انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد، باید در PEI PNP پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) بسازند.

سپس مطابق جدول امتیازدهی ویژه این استان، به پروفایل های EOI امتیاز تعلق می گیرد. متقاضیان با بیشترین امتیاز، در انتخاب هایی که هر ماه برگزار می گردد، جهت درخواست برای دریافت انتخاب استانی دعوت می شوند.

برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد هیچ جزئیاتی در خصوص تعداد متقاضیان دعوت شده در دسته های اکسپرس انتری و تاثیر کار، و حداقل امتیاز مورد نیاز EOI برای هر یک از این دو دسته ارائه نکرد.

 

دسته تاثیر کار

دسته تاثیر کار برای اتباع خارجی اختصاص یافته است که پیشنهاد کاری در جزیره پرنس ادوارد دریافت کرده اند و کارفرما از آنها پشتیبانی می کند. این دسته به سه شاخه تقسیم شده است: «نیروی کار متخصص»، «نیروی کار حیاتی» و «فارغ التحصیل بین المللی».

متقاضیان این دسته نیز جهت مشمول شدن در انتخاب استانی از طریق دسته تاثیر کار، باید پروفایل EOI بسازند.

 

دسته تاثیر کسب و کار

27 متقاضی که از طریق دسته تاثیر کسب و کار در تاریخ 15 اکتبر دعوت شدند، باید در پروفایل EOI خود حداقل امتیاز 184 دریافت می کردند. این دعوت نامه ها از شاخه «اجازه کار» صادر شده است. جریان یاد شده برای کارآفرینان خارجی است که در جزیره پرنس ادوارد صاحب کسب وکاری هستند و آن را اداره می کنند.

 

منبع خبر: princeedwardisland.ca, Ocotober 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar