رد پرونده های متخصصان در ورشو به بهانه تحریم
18 مارس 2015 - 18:57
بازدید 260
7

همه می دانیم که کانادا تحریمهایی را علیه دولت ایران و برخی شرکتهای ایرانی وضع کرده است. تحریمهایی که ادعا می شود تنها هدفش ضربه به دولت ایران است اما در عمل آنقدر ناشیانه و شاید خصمانه و مغرضانه تهیه شده اند که ایرانیان را از هر جنس و ملیت هدف گرفته است. گذشته از […]

ارسال توسط :
پ
پ

همه می دانیم که کانادا تحریمهایی را علیه دولت ایران و برخی شرکتهای ایرانی وضع کرده است. تحریمهایی که ادعا می شود تنها هدفش ضربه به دولت ایران است اما در عمل آنقدر ناشیانه و شاید خصمانه و مغرضانه تهیه شده اند که ایرانیان را از هر جنس و ملیت هدف گرفته است. گذشته از ضعف تدوین این مقررات، موسسات و نهادهای کانادایی کمی پا را فراتر از همین مقررات قرارداده و با تفسیر موسع و به رای، موچبات تضییع بیشتر حقوق ایرانیان را فراهم کرده اند. در این زمینه نامه سرگشاده ای به استفان هارپر از سوی حقودانان ایرانی کبک ارسال شده است که می توانید اینجا بخوانید و امضا کنید.

اداره مهاجرت کانادا نیز مدتی است تحریم را بهانه رد بسیاری از نیروی های فنی و متخصص شاغل در شرکتها و موسسات ایرانی قرار داده است. این افراد متهم می شوند که به دلیل کار کردن در آن شرکتها برای کانادا و مردم آن خطرناک هستند و از این جهت Inadmissible شناخته می شوند و در نتیجه پرونده آنها رد می شود. این استدلال بنا به تفسیر بسیار موسعی از همان مقررات غلط موجود در حوزه تحریم است و معمولا منطقی نیست. گرفتن فرصت مهاجرت از یک مهندس نفت که کارش فنی است و در تصمیم گیری ها هیچ نقشی ندارد و گاه وضعیت استخدامی چندان روشنی هم ندارد و از این شرکت پیمانکاری به آن شرکت دست به دست شده است به صرف اینکه شرکت مادر یکی از این شرکتهای پیمانکاری در لیست شرکتهای مورد تحریم بوده است بسیار احمقانه است. این موارد به خصوص از سوی سفارت کانادا در ورشو دیده می شود و در دیگر ویزا آفیسها مشاهده نشده است.

در مورد موکلین ما هر موردی بوده است با قدرت برخورد شده و در صورت مقاومت اداره مهاجرت و اصرار بر تصمیم غلط موضوع را به دادگاه فدرال کشانده ایم و بسیار امیدوار به گرفتن نتیجه مثبت از این روند حقوقی هستیم. 

شما نیز اگر از این دسته افراد هستید حتما با ما تماس بگیرید تا اگر مایل بودید از خدمات ما برخوردار شوید. دست کم اینکه اطلاعات بیشتری خواهیم داشت که به رسانه ای کردن موضوع و فشار به دولت در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar