در سال ۲۰۱۶ کانادا ۳۰۵ هزار مهاجر خواهد پذیرفت
07 آوریل 2016 - 9:08
بازدید 236
7

بر اساس اعلام وزیر مهاجرت دولت لیبرال کانادا بنا دارد در سال ۲۰۱۶ تعداد ۳۰۵ مهاجر را به کانادا بیاورد. این تعداد نسبت به سال ۲۰۱۵ هفت درصد رشد نشان می دهد و بالاترین تعداد پذیرش مهاجر در یک سال را رقم خواهد زد.  دست کم ۱۶۰۶۰۰ پرونده سرمایه گذار، نیروی متخصص و کارآفرین ویزا […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اعلام وزیر مهاجرت دولت لیبرال کانادا بنا دارد در سال ۲۰۱۶ تعداد ۳۰۵ مهاجر را به کانادا بیاورد. این تعداد نسبت به سال ۲۰۱۵ هفت درصد رشد نشان می دهد و بالاترین تعداد پذیرش مهاجر در یک سال را رقم خواهد زد. 

دست کم ۱۶۰۶۰۰ پرونده سرمایه گذار، نیروی متخصص و کارآفرین ویزا دریافت خواهند کرد و اولویت فعلی این دولت این است که آن دسته از افراد که سالهاست در این برنامه ها اقدام کرده اند و به لطف دولت هارپر روند رسیدگی به پرونده های آنها طولانی شده بود امسال ویزای خود را دریافت کنند. صدور ویزا در برنامه های اسپانسرشیپ و نیز پذیرش کنترل شده پناهندگان نیز مورد توجه این دولت بوده و هست. امسال ۸۰ هزار پرونده اسپانسرشیپ نهایی خواهد شد و ۵۹۴۰۰ پرونده پناهندگی نیز به سرانجام خواهد رسید که عملا پیش از این  ۲۵۰۰۰ از این گروه ویزا دریافت کرده اند.

دولت لیبرال در صدد است که تامین نیروی انسانی مورد نیاز کانادا را از طریق جذب مهاجر انجام دهد و این در تقابل آشکار با سیاست دولت هارپر است که در صدد بود تا می تواند از طریق برنامه های ویزای موقت در اینزمینه اقدام کنند که البته عدم موفقیت برنامه های آن دوران بر کسی پوشیده نیست. 

پیش بینی می شود که جهشی قابل توجه در سیستم مهاجرت کانادا اتفاق افتد و با سرعتی قابل قبول شاهد بررسی پرونده های متقاضیان باشیم. در این میان انتظار می رود با کم شدن جذابیت کبک در برابر برنامه های فدرال این استان نیز از روشهای ناعادلانه ای که در سالهای اخیر برای رسیدگی به پرونده ها پیش گرفته است دست بردارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar