خلاصه اخبار مهاجرت به کانادا در ماه مارس 2017
28 مارس 2017 - 0:00
بازدید 448
5

 دور جدید انتخاب های  “ورود سریع” با 3749 انتخاب 24 مارس  دور جدید انتخاب های “ورود سریع”  یا همان “اکسپرس انتری” روز جمعه  24 مارس اعلام شد که طی آن 3749 دعوت نامه اقدام به پذیرش برای کسانی که دارای حداقل امتیاز 441 بوده اند، صادر شد. این دومین قرعه کشی  بود که در ماه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 دور جدید انتخاب های  “ورود سریع” با 3749 انتخاب

24 مارس

 دور جدید انتخاب های “ورود سریع”  یا همان “اکسپرس انتری” روز جمعه  24 مارس اعلام شد که طی آن 3749 دعوت نامه اقدام به پذیرش برای کسانی که دارای حداقل امتیاز 441 بوده اند، صادر شد.

این دومین قرعه کشی  بود که در ماه مارس 2017 برگزار شد و اگرچه فاصله زمانی بین این دو قرعه کشی کمی بیشتر از حد معمول بود اما کاندیداها می توانند امیدوار باشند که اداره مهاجرت کانادا در هر ماه حداقل دو دوره قرعه کشی انتخاب کند.

 

 تخصیص بودجه جدید برای برنامه های مهاجرتی کارگران خارجی

23 مارس 

در بودجه جدید دولت فدرال، برای برنامه های مهاجرتی کارگران خارجی، بودجه بیشتری در نظر گرفته شد. دولت کانادا اعلام کرد که برای تحقق برنامه های مهاجرتی کارگران خارجی، بودجه ای معادل 278.9 میلیون دلار برای 5 سال آینده اختصاص داده می شود که شروع آن از سال 2017-2018 خواهد بود. اختصاص این بودجه برای حمایت از برنامه های مهاجرتی کارگران موقت خارجی و برنامه بین المللی موبیلیتی به صورت سالانه معادل 49.8 میلیون دلار خواهد بود.

این دو برنامه مهاجرتی Temporary Foreign Worker Program   و International Mobility Program   ورود کارگران خارجی به کانادا را تسهیل می کند.

برنامه مهاجرتی کارگران موقت خارجی به منظور جبران کمبود نیروی کار متخصص در مشاغلی است که شهروندان کانادایی و یا کسانی که اقامت دائم دارند، در دسترس نبوده اند.

برنامه مهاجرتی بین المللی موبیلیتی به منظور ارتقا منافع اقتصادی و فرهنگی کانادا ست که شامل زیر شاخه های زیر می شود:

  • North American Free Trade Agreement
  • Intra-Company Transfers
  • open work permits  همانند مجوز های کار که در قالب برنامه  International Experience Canada صادر شده و یا برای همسران کارگران خارجی و همسران دانشجویان.

این بودجه به عنوان بخشی از بودجه دولت در سال 2017 از سوی وزیر دارایی، بیل مورنو، در تاریخ 22 مارس ارائه شد.

پیش از این نیز، در سپتامبر گذشته، یک کمیته پارلمانی فهرستی از پیشنهادات تغییرات برنامه مهاجرتی کارگران موقت خارجی را ارائه کرد. تغییرات پیشنهاد شده در زمینه فرآیند پذیرش، طرح های نظارتی، طرح های انتقال به اقامت دائم بوده اند. اگرچه برخی از این پیشنهادات در دسامبر اجرایی شدند، اما دولت اعلام کرد که تغییرات آتی باید در بودجه ذکر شود.

این بودجه همچنین برای تسهیل در استقرار وضعیت مهاجران تازه وارد نیز در نظر گرفته شده است، تخصیص این بودجه سبب می شود که مهاجران تازه وارد شناخت درستی از اعتبارات خارجی در بازار کار کانادا داشته باشند.

به علاوه، بودجه ای معادل 27.5 میلیون دلار برای 5 سال یا به عبارتی دیگر 5.5 میلیون دلار به صورت سالانه برای استراتژی های اشتغال زایی مهاجران تازه وارد در نطر گرفته شده است.

 

استان بریتیش کلمبیا، 437 دعوت نامه صادر کرد

23 مارس

برنامه مهاجرتی انتخابی استان بریتیش کلمبیا، که از ابتدای فوریه شروع شده است، در تاریخ 22 مارس 437 دعوت نامه اقدام به پذیرش را برای کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان صادر کرد.

 

 استان منیتوبا 313 دعوت نامه جدید صادر کرد

17 مارس

اداره مهاجرت منیتوبا در روز 16 مارس 2017، 313 دعوت نامه جدید صادر کرد. این در حالی است که در کمتر از یک ماه گذشته، در تاریخ 27 فوریه در قرعه کشی برنامه مهاجرتی این استان، 324 نیروی کار متخصص موفق به دریافت دعوت نامه اقدام به پذیرش شدند.

  

دریافت هزینه 300 دلاری برای برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان

16 مارس

سایت استان ساسکاچوان اعلام کرد که متقاضیان دو برنامه مهاجرتی این استان  (Saskatchewan Immigrant    Nominee Program (SINP   از اول آوریل 2017 باید در هنگام ثبت پرونده 300 دلار هزینه پرداخت کنند.

  

جزئیات روند پذیرش “برنامه مهاجرتی اولویت سرمایه انسانی”

10 مارس

 از آنجا که ابهاماتی در خصوص روند جدید برنامه مهاجرتی انتخابی استان انتاریو (Ontario Immigrant Nominee Program  ) وجود دارد، دولت انتاریو در خصوص روند پذیرش “برنامه اولویت سرمایه انسانی” (Human Capital Priorities Stream) که زیر مجموعه برنامه فوق است، توضیحاتی را ارائه کرد.

 مسئله ابهام برانگیز در اینجاست که روند جدید آنلاین شامل دو مرحله آخرین مهلت ثبت نام و آخرین مهلت ارسال درخواست می باشد.

در “برنامه اولویت سرمایه انسانی” کاندیداهایی انتخاب می شوند که اسامی آنها در برنامه اکسپرس اینتری وجود داشته باشد و دارای حداقل امتیاز 400 در سیستم جامع رتبه بندی ( Comprehensive Ranking System) باشند. کاندیداها تنها زمانی می توانند درخواست خود را ارسال کنند که اطلاعیه تمایل نامه (Notification of Interest)  را از سوی دولت استانی دریافت کرده باشند. قبل از هر چیز، کاندیداها باید دارای پروفایل اکسپرس اینتری باشند و واجد شرایط برای  یکی از دو برنامه Federal Skilled Worker Class  یا Canadian Experience Class  باشند.

 

صدور 377 دعوت نامه جدید از سوی استان بریتیش کلمبیا

8 مارس

 برنامه مهاجرتی انتخابی استان بریتیش کلمبیا، که از ابتدای فوریه شروع شده است، در تاریخ 8 مارس 437 دعوت نامه اقدام به پذیرش را برای کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar