جزوه راهنمای اشتغال به آرایشگری در کتابخانه کنپارس
17 ژوئن 2014 - 8:23
بازدید 432
7

جزوه «راهنمای اشتغال در رشته آرایشگری در کانادا» هم‌اکنون در صفحه جزوات و کتابچه‌های کتابخانه مجازی کنپارس در دسترس علاقه‌مندان است. همان‌طور که پیشتر در این خبر به اطلاع شما رسید، کتابخانه کنپارس در دوره جدید فعالیت‌های خود انتشار منظم جزوات آموزشی و اطلاع‌رسانی را در برنامه کاری خود قرار داده است. به همین جهت […]

ارسال توسط :
پ
پ

جزوه «راهنمای اشتغال در رشته آرایشگری در کانادا» هم‌اکنون در صفحه جزوات و کتابچه‌های کتابخانه مجازی کنپارس در دسترس علاقه‌مندان است.

همان‌طور که پیشتر در این خبر به اطلاع شما رسید، کتابخانه کنپارس در دوره جدید فعالیت‌های خود انتشار منظم جزوات آموزشی و اطلاع‌رسانی را در برنامه کاری خود قرار داده است. به همین جهت جزوه راهنمای رشته آرایشگری از سری جزوات راهنمای مشاغل در این کتابخانه قرار داده شده است. پیش از این جزوه راهنمای رشته پرستاری در کانادا از همین مجموعه منتشر شده است که البته برخی فصول آن هنوز تکمیل نشده‌اند که تکمیل آن در دست اقدام است.

جزوه راهنمای آرایشگری در سه بخش با عناوین «آشنایی با مشاغل رگولیتد»، «اشتغال به حرفه آرایشگری در انتاریو» (که البته تشابه زیادی با همین مسیر در سایر استان ها دارد» و «اطلاعات تکمیلی» (شامل نرخ اشتغال و متوسط درآمد در این رشته) آماده شده است. عمده مطالب این جزوه پیشتر و در زمان‌های مختلف منتشر شده‌اند اما در اینجا با تنظیم و ویرایش مجدد، به شکلی منطقی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا مطالعه بحث را آسان، سریع و قابل فهم‌تر سازد.

در اینده نزدیک جزوات دیگری در این کتابخانه منتشر خواهد شد که از طریق همین وبسایت درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مطالعه این جزوه به این صفحه بروید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar