تحمیل ۱۵% مالیات مسکن به خریداران غیر کانادایی
02 آگوست 2017 - 0:42
بازدید 383
11

به منظور کنترل رشد قیمت مسکن در تورنتو، دولت استان انتاریو پانزده درصد مالیات مسکن را به خریداران غیر کانادایی در شهر تورنتو تحمیل کرد. این مالیات شامل تمامی شرکت های خارجی و اتباع کشورهای خارجی که  اقامت دائم کانادا را ندارند، می شود. این اقدام به منظور پایین آوردن قیمت مسکن در استان انتاریو […]

ارسال توسط :
پ
پ

به منظور کنترل رشد قیمت مسکن در تورنتو، دولت استان انتاریو پانزده درصد مالیات مسکن را به خریداران غیر کانادایی در شهر تورنتو تحمیل کرد.

این مالیات شامل تمامی شرکت های خارجی و اتباع کشورهای خارجی که  اقامت دائم کانادا را ندارند، می شود.

این اقدام به منظور پایین آوردن قیمت مسکن در استان انتاریو و دادن فرصت به جوانان برای خرید مسکن است. قیمت مسکن در تورنتو به حدی رشد کرده است که میانگین قیمت یک خانه در تورنتو ۷۹۴ هزار دلار است  و این در حالی است که این میانگین در مونترال و حومه حدود ۳۴۰ هزار دلار است.

این مالیات شامل شهروندان جدید کانادایی یا آنهایی که قصد جا به جایی به تورنتو را دارند، نمی شود. نخست وزیر استان انتاریو، کاتلین وین، در مصاحبه ای اعلام کرد: «هدف ما افزایش قیمت خانه برای افرادی که به دنبال مکانی برای خانواده خود هستند نیست، این مالیات برای افرادی است که به دنبال راهی برای سرمایه گذاری پول خود هستند.»

کسانی که این مالیات را پرداخت می کنند و سپس یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم می شوند و یا در تورنتو مشغول به کار یا تحصیل می شوند، واجد شرایط برای باز پس گیری این مالیات هستند.

این قانون برای اولین بار در آگوست ۲۰۱۶ در استان بریتیش کلمبیا برای شهر ونکوور اجرایی شد و از آوریل ۲۰۱۷ در استان انتاریو برای شهر تورنتو.

منبع: سایت The Guardian

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar