به روز رسانی زمان بندی پرونده های کاغذی استان کبک
05 مارس 2018 - 22:02
بازدید 455
11

بر اساس آخرین به روز رسانی سایت اداره مهاجرت استان کبک، پرونده های کاغذی ماه ژوییه 2013 وارد مرحله بررسی اولیه شدند. تا قبل از این وزارت مهاجرت کبک اعلام کرده بود که پرونده های کاغذی باقی مانده از سال 2013 به مرحله بررسی اولیه رسیدند و پرونده های متقاضیان ایرانی ماه ژوئن 2013 در حال […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس آخرین به روز رسانی سایت اداره مهاجرت استان کبک، پرونده های کاغذی ماه ژوییه 2013 وارد مرحله بررسی اولیه شدند.

تا قبل از این وزارت مهاجرت کبک اعلام کرده بود که پرونده های کاغذی باقی مانده از سال 2013 به مرحله بررسی اولیه رسیدند و پرونده های متقاضیان ایرانی ماه ژوئن 2013 در حال بررسی است. بنابراین پیش بینی می شود که پرونده های کاغذی که در ماه ژوییه 2013 ارسال شده اند، نامه آپدیت دریافت کنند.

بر اساس اعلام قبلی سایت وزارت مهاجرت استان کبک، بررسی پرونده های آنلاین متقاضیان کشورهای آمریکای لاتین، آمریکای شمالی خارج از کبک، اروپای شرقی و اروپای غربی شروع شده است اما پرونده های متقاضیان آسیایی، خاورمیانه، مغرب و جنوب صحرای آفریقا هنوز بررسی نشده اند.

به عبارت دیگر متقاضیان کشورهای اروپایی و آمریکایی پرونده کاغذی بررسی نشده، ندارند و همه پرونده های کاغذی آنها بررسی شده است، همچنین بررسی اولیه پرونده های آنلاین این کشورها نیز شروع شده است.

همه پرونده های کاغذی باقی مانده کشورهای آسیایی و خاورمیانه از جمله ایران، مرحله اول یعنی بررسی مدارک یا  Verification  را پشت سر گذاشته و وارد مرحله دوم یعنی شمارش امتیازات شده اند.

متقاضیانی که پرونده های خود را قبل از تاریخ 31 دسامبر 2015 ثبت کرده اند، می توانند در اینجا زمان تقریبی بررسی پرونده های خود را محاسبه کنند. 

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar