بریتیش کلمبیا از ۲۸۹ متقاضی مهاجرت دعوت کرد
27 ژانویه 2022 - 4:39
بازدید 658
14
بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرتی خود از ۲۸۹ متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرتی خود از ۲۸۹ متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا برای جذب نیروی کار خارجی با تقاضای بالا طراحی شده که می‌خواهند مقیم دائم کانادا شوند.
استان بریتیش کلمبیا در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲، دو انتخاب برگزار و برای ۲۸۹ متقاضی برنامه‌های مهاجرت از طریق تخصص (SI) و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) دعوت‌نامه صادر کرد.

دعوت‌نامه‌ها برای متقاضیان زیرگروه‌های نیروی کار متخصص، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و همچنین نیروی کار مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای صادر شده‌اند.

بیشتر دعوت‌نامه‌ها، ۲۶۴ عدد، از طریق انتخاب عمومی صادر شدند. حداقل امتیاز متقاضیان در این انتخاب بین ۷۷ تا ۱۱۴ بود.
انتخاب دیگر، متقاضیانی را هدف قرار داد که کد شغلی آن‌ها NOC 0621 (مدیران خرده‌فروشی و عمده‌فروشی) یا NOC 0631 (مدیران خدمات رستوران و غذا) و حداقل امتیازشان ۱۱۴ بود. در این انتخاب ۲۵ دعوت‌نامه صادر شد.
از ماه فوریه گذشته تاکنون، بریتیش کلمبیا به عنوان بخشی از طرح مهاجرتی خود، هر ماه انتخاب‌های دوگانه برگزار کرده است. این انتخاب‌ها به دلیل تعداد بالای متقاضیان در بخش‌های خاص بازار کار انجام می‌شود که در “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصص” (SIRS) ثبت‌نام کرده‌اند.

برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا

هدف برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا جذب نیروی کار خارجی است که مورد نیاز استان هستند و تمایل به اقامت دائم در کانادا دارند.
اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا دارای دو برنامه اصلی، مهاجرت از طریق تخصص و اکسپرس انتری است که هر دو به زیرگروه‌هایی تقسیم و تحت “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصصِ” (SIRS) بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند.
برای درخواست از طریق SIRS، متقاضیان ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کرده و بر اساس عواملی مانند میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان امتیازدهی شوند.

سپس بریتیش کلمبیا از طریق انتخاب‌های عمومیِ خود، از متقاضیان با امتیازهای بالا دعوت می‌کند تا برای گواهی استانی درخواست دهند. متقاضیانی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند، از تاریخ صدور دعوت‌نامه، ۳۰ روز مهلت دارند تا درخواست و مدارک کامل خود را از طریق سیستم آنلاینِ برنامه مهاجرتی استان ارسال کنند.

بررسی درخواست‌ها حدود دو تا سه ماه طول می‌کشد. در صورت موفقیت‌آمیز بودن، متقاضی می‌تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام کند.
گواهی انتخاب استانی از تاریخ صدور، حدود شش ماه اعتبار دارد.
دریافت گواهی استانی، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری افزوده و صدور دعوت‌نامه از طرف اداره مهاجرت را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.
*لطفاً توجه داشته باشید که در صورت تمایل به اقدام از طریق زیرگروه‌های فوق، نیاز به پیشنهاد شغلی دارید و باید پیش از مراجعه به شرکت کنپارس آن را تهیه فرمایید. شرکت کنپارس خدمات دریافت پیشنهاد شغلی به متقاضیان ارائه نمی‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar