برگزاری جشن روز ملی کانادا همراه با مراسم دریافت شهروندی
29 ژوئن 2017 - 22:09
بازدید 369
9

امسال جشن روز ملی کانادا در تاریخ اول ژوییه ۲۰۱۷ با برگزاری ۵۵ مراسم دریافت شهروندی کانادا همراه خواهد بود. این مراسم با تاکید بر حفوق و مسئولیت های شهروندی کانادایی به شهروندان جدید خوشامد خواهد گفت. همچنین طی مراسمی دیروز ۲۷ ژوئن ۲۰۱۷ در شهر اتاوا، ۱۵۰ نفر شهروندی کانادا را دریافت کردند. به […]

ارسال توسط :
پ
پ

امسال جشن روز ملی کانادا در تاریخ اول ژوییه ۲۰۱۷ با برگزاری ۵۵ مراسم دریافت شهروندی کانادا همراه خواهد بود. این مراسم با تاکید بر حفوق و مسئولیت های شهروندی کانادایی به شهروندان جدید خوشامد خواهد گفت.

همچنین طی مراسمی دیروز ۲۷ ژوئن ۲۰۱۷ در شهر اتاوا، ۱۵۰ نفر شهروندی کانادا را دریافت کردند.

به گفته احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا پویایی، گوناگونی، خلاقیت و جذابیت ویژگی هاست که کانادا به داشتن آنها افتخار می کند و حق شهروندی نیز از مسائلی ست که کانادا به آنها به طور خاص توجه دارد.

وزیر مهاجرت کانادا با اشاره به اهمیت جشن شهروندی، معنا و مفهوم شهروندی را چنین برشمرد: مسئولیت هایی که انجام آنها تعهداتی به همراه دارد و حقوقی که دریافت آنها نیازمند مراقبت و نگهداری ست.

چندی پیش نیز احمد حسین، به مناسبت تصویب لایحه جدید شهروندی و تبدیل این لایحه به قانون در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۷، در صفحه توییتر خود نوشته بود: ما به کانادایی ها وعده ای داده بودیم که از شهروندی آنها حمایت کنیم و امروز آن وعده را محقق کردیم. اجرای قانون جدید از پاییز ۲۰۱۷ شروع خواهد شد. 

وی همچنین در کنفرانسی در تورنتو اعلام کرده بود که با اجرای قانون جدید شهروندی دولت کانادا می خواهد همه کسانی که دارای اقامت دائم کانادا هستند، اگر بشود، شهروند این کشور شوند و با اجرای این قانون فرآیند دریافت شهروندی آسان تر و سریع تر می شود. 

بر اساس قانون جدید شهروندی، شرط الزام حضور فیزیکی در خاک کانادا برای دریافت شهروندی ۱۰۹۵ روز یعنی ۳ سال از مجموع ۵ سال خواهد بود؛ این شرط در قانون قبلی که دولت محافظه کار هارپر در ژوئن ۲۰۱۴ وضع کرده بود، ۱۴۶۰ روز یعنی ۴ سال از ۶ سال بود که با تصویب قانون جدید شرایط برای مهاجران آسان تر خواهد شد.

 

چند نکته آماری:

  • در طی ده سال گذشته، کانادا ۱،۷۰۰،۰۰۰ مهاجر پذیرفته است.
  • در سال ۲۰۱۶، ۱۴۷ هزار و ۸۰۰ نفر شهروندی کانادا را دریافت کرده اند.
  • شرکت در مراسم جشن سیتیزن شیپی و سوگند شهروندی آخرین مرحله دریافت سیتزنی می باشد.

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا از همه شهروندان دعوت می کند تا در رویدادهای مختلف جشن سیتیزن شیپی که مصادف با جشن ۱۵۰ سالگی کانادا ست و طی هفته های آینده برگزار می شود، شرکت کنند.

برای دسترسی به مکان و زمان جشن های «دریافت شهروندی» اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar