با تغییرات اساسی در کابینه ترودو، وزیر مهاجرت تغییر کرد
10 ژانویه 2017 - 18:15
بازدید 375
10

امروز سه شنبه دهم ژانویه آقای نخست وزیر تصمیم به ترمیم کابینه گرفته است و دست کم ۴ عضو کابینه شامل وزیر امور خارجه و وزیر مهاجرت را تغییر می دهد.  این دو عضو مورد اشاره کابینه از قدیمی ترین اعضای حزب لیبرال بوده و قطعا در پستهای دیگری از آنها استفاده خواهد شد. گفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز سه شنبه دهم ژانویه آقای نخست وزیر تصمیم به ترمیم کابینه گرفته است و دست کم ۴ عضو کابینه شامل وزیر امور خارجه و وزیر مهاجرت را تغییر می دهد.  این دو عضو مورد اشاره کابینه از قدیمی ترین اعضای حزب لیبرال بوده و قطعا در پستهای دیگری از آنها استفاده خواهد شد. گفته می شود وزیر مهاجرت، آقای جان مکالم به عنوان سفیر کانادا به چین فرستاده خواهد شد.

آقای مکالم اگرچه با مندیت مشخصی از سوی نخست وزیر به پست وزارت مهاجرت گماشته شد ولی هنوز نتوانسته است به همه اهداف اعلام شده برسد. او با درگیر شدن در موضوع پناهندگان سوریه و نیز به دلیل محافظه کاری بیش از حد نتوانست تغییرات اساسی در این وزارتخانه ایجاد کند و در بسیاری بخشها همچنان سیاستهای دوران هارپر جاری است. 

احمد حسین یک کانادایی با تبار سومالیایی به وزارت مهاجرت رسید. وزیر جدید مهاجرت وکیل است و دانش اموخته دانشگاه یورک است، او که اکنون ٤٠ ساله است در ١٦ سالگی به عنوان پناهنده از سومالی به کانادا امده است. 

گفته می شود این تغییرات برای آمادگی کانادا برای مواجه شدن با تغییر دولت در آمریکاست. آمریکا بزرگترین شریک تجاری کاناداست و با آمدن ترامپ به کاخ سفید در روز ۲۰ ژانویه تغییرات اساسی در دولت آمریکا رخ می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar