از سرگیری بررسی ویزای بازدید و مجوز الکترونیکی سفر
02 جولای 2020 - 21:16
بازدید 454
7

با اینکه، محدودیت های سفر هنوز هم برقرار است، اما وزارت مهاجرت (IRCC) از اول ژوئیه دوباره بررسی درخواست های ویزای بازدید و مجوز الکترونیکی سفر (eTA) را شروع می کند. در یک بیانیه رسانه ای، اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که در تلاش برای شروع پردازش ویزاهای بازدید و الکترونیکی آینده است.  اداره مهاجرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

با اینکه، محدودیت های سفر هنوز هم برقرار است، اما وزارت مهاجرت (IRCC) از اول ژوئیه دوباره بررسی درخواست های ویزای بازدید و مجوز الکترونیکی سفر (eTA) را شروع می کند.

در یک بیانیه رسانه ای، اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که در تلاش برای شروع پردازش ویزاهای بازدید و الکترونیکی آینده است.

 اداره مهاجرت (IRCC) همچنین خاطرنشان کرد که به دلیل محدودیت های فعلی، بیشتر افراد در این زمان قادر به سفر به کانادا نخواهند بود. اما برای اعضای خانواده که قصد اقامت برای بیش از 15 روز را دارند یا کسانی که به دلایل ضروری به کانادا می آیند، نیروی کار ماهر و دیگران این محدودیت برداشته شده است. البته مسافران باید به آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) اثبات کنند که به دلایل ضروری به کانادا سفر می کنند.

همچنین، اداره مهاجرت در حال پردازش برنامه های آنلاین برای ویزاهای تحصیلی، کار و اقامت دائم است. در حال حاضر هیچ درخواست کاغذی برای این موارد پذیرفته نخواهد شد.

کانادا تدابیری را اتخاذ کرده است تا متقاضیان زمان لازم برای تکمیل مراحل درخواست از جمله ارائه بایومتریک خود را داشته باشند. برخی مراکز درخواست ویزا (VAC) در سراسر جهان بازگشایی شده اند.

هنوز هم برای همه افرادی که از خارج وارد کانادا می شوند، قرنطینه 14 روز الزامی است. همچنین لازم است که مسافران برنامه قرنطینه خود را به ماموران مرزی ارائه دهند.

کانادا مجددا در تاریخ 30 ژوئن اعلام کرد که محدودیت های سفر را تا حداقل 31 ژوئیه تمدید می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar