پاسخ سفارت کانادا در تهران به نامه تشکرآمیز  آقای مختاری
10 مارس 2010 - 18:10
بازدید 368
11

  آقای Oscar Jacobs مدیر بخش مهاجرت سفارت کانادا در تهران در پاسخ به نامه تشکر آمیز آقای مختاری به وزیر مهاجرت در خصوص تغییر رفتار سفارت کانادا در تهران نامه ای خطاب به مدیریت کنپارس ارسال کرده است. وی ضمن ابراز خوشحالی به خاطر قدرشناسی از تغییرات بوجود آمده، اقدامات سفارت کانادا از تابستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

آقای Oscar Jacobs مدیر بخش مهاجرت سفارت کانادا در تهران در پاسخ به نامه تشکر آمیز آقای مختاری به وزیر مهاجرت در خصوص تغییر رفتار سفارت کانادا در تهران نامه ای خطاب به مدیریت کنپارس ارسال کرده است. وی ضمن ابراز خوشحالی به خاطر قدرشناسی از تغییرات بوجود آمده، اقدامات سفارت کانادا از تابستان سال گذشته تاکنون در راستای ارائه بهترخدمات به ایرانیان را شرح داده است.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

بخشی از این اقدامات عبارتند از:شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

– برقراری ارائه سرویس یک روزه به متقاضیان مسنشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

– برقراری سیستم تعیین وقت برای جلو گیری از ایجاد صفهای طولانی در برابر سفارتشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

– ایجاد امکانات بهتر در اتاق انتظار و کیوسکهای مصاحبهشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

و …شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

این رویکرد سفارت کانادا در تهران به یقین از دید ایرانیان قدرشناس پنهان نمانده است و جز این از نمایندگی کانادا در ایران انتظار نمی رود.شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar